הפרשן חושף: "גנץ הטיל ווטו על צירופו של ליברמן"

מהדורת הבוקר No Comments on הפרשן חושף: "גנץ הטיל ווטו על צירופו של ליברמן"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן הפוליטי, עו"ד אבי בלום, התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והתייחס גם הוא להסתה של השר גנץ נגד תקציב החינוך החרדי אמש: "אמש הודלקה מדורת הסתה בקריה בתל אביב, ואני מתכוון לבני גנץ. הוא נכנס לאירוע כולו מחויך, מישהו ניסה לצלם והוזהר מיד לא לעשות זאת. חברי הכנסת החרדיים עדיין מנסים לשמור על קרבה לגנץ, עד כה הייתה לו תדמית שהוא יוכל להביא גם את החרדים לכל ממשלה. גם כשהוא מסית נגד החרדים זה מתקבל בציבור הכללי ביותר אמינות מאשר לפיד" .

לדברי הפרשן: "המנדטים שחונים כרגע בסקרים אצל גנץ – לא יישארו עד לבחירות. וגם צריך להדגיש, סער וגנץ כבר לא ירוצו יחד. גנץ יושב מידי יום כמה שעות עם אריה דרעי. והוא (דרעי) לא אמר לו מילה לגבי ההתקפה על החרדים. ראינו את נתניהו מכנס את סיעת הליכוד במשך יותר משעתיים. הוא מרגיש בטוח במפלגה. עדיין מוקדם להספיד אותו. לגנץ יש דרך לפנק חברי ליכוד שיערקו אליו. והוא חייב אותם כי סער כבר לא איתו".

בלום חשף וסיפר: "כשליברמן הביע נכונות להצטרף לממשלה, גנץ היה זה שהטיל ווטו על כניסתו לקבינט המלחמה. החרדים לא התנגדו. עד שגנץ כבר הסכים – נתניהו כבר התחרט. לא לחינם דרעי לחץ את ידו של ליברמן".

האזינו



0 תגובות